#1 2010-12-08 14:36:54

Lord Hagen

Lord

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 45
Punktów :   
Praca:: Dowódca Paladynów
Złoto:: 500
Baryłki:: 1
Dom:: Nie

Kusze

I. Krash morra
1. Siła: 280
2. Wymagane: Mistrz strzelectwa
3. Obrażenia od pocisków: 200
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 18 000
6. Opis: Najlepsza kusza skonstruowana przez orków. Jej widok na polu walki skutecznie osłabia morale.

II. Kusza bojowa
1. Siła: 265
2. Wymagane: Kusznik
3. Obrażenia od pocisków: 190
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 13 500
6. Opis: Wykorzystywana przez najlepszych strzelców z Myrthany, by eliminować przeciwników z dużej odległości.

III. Ciężka kusza
1. Siła: 250
2. Wymagane: Kusznik
3. Obrażenia od pocisków: 180
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 10 500
6. Opis: Prosta i skuteczna.

IV. Zabójca nosorożców
1. Siła: 235
2. Wymagane: Kusznik
3. Obrażenia od pocisków: 170
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 7650
6. Opis: Wedle źródeł kusza ta może powalić nosorożca zaledwie jednym strzałem.

V. Kusza Nordmarczyka
1. Siła: 210
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków:
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 3840
6. Opis: Ta kusza to wynik pracy Nordmarskich mistrzów myślistwa.

VI. Kusza penetracji
1. Siła: 180
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 155
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 30
6. Opis: Mocne uderzenie – z łatwością przebije każdy pancerz.

VII. Krwawe żniwa
1. Siła: 195
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 150
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 1920
6. Opis: Kolba tej kuszy wycięta jest z cisowego drewna i właśnie jemu zawdzięcza brązowo-czerwony kolor.

VIII. Kusza najemnika
1. Siła: 180
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 140
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 960
6. Opis: Faworyzowana przez orkowych najemników. Przeładowanie ułatwia zastosowanie strzemienia.

IX. Śmierć niewolnika
1. Siła: 165
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 130
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 525
6. Opis: Ta niechlubna nazwa związana jest z okresem, gdy w ten model kuszy wyposażeni byli strażnicy niewolników.

X. Kusza łowcy głów
1. Siła: 150
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 120
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 300
6. Opis: Budowa tej kuszy sprawia, iż jest bardzo poręczna i nie przeszkadza podczas podróży nawet w trudnych warunkach.

XI. Orkowa kusza
1. Siła: 135
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 110
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 225
6. Opis: Orkowa wersja kuszy.

XII. Kusza
1. Siła: 100
2. Wymagane: Ciężka kusza
3. Obrażenia od pocisków: 100
4. Dodatkowo (bonus): Nic
5. Wartość w złocie: 150
6. Opis: Zwykła kusza.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.minecraftxd.pun.pl www.paranoidparade.pun.pl www.granarutopbf.pun.pl www.masbleach.pun.pl www.polish-drifters.pun.pl